Βασική σκέψη για τη δόμηση της γιορτής της 17ης Νοέμβρη ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές κυρίως το κλίμα ανελευθερίας που επικρατεί σε ένα δικτατορικό καθεστώς και ότι οι ελευθερίες που σήμερα απολαμβάνουμε, δεν είναι μια αυτονόητη κατάσταση. Έτσι, αφού παρουσιάστηκε οι ιστορικές συνθήκες που επέτρεψαν την επιβολή της Χούντας, η εστίαση για τις συνθήκες ανελευθερίας επικεντρώθηκαν στο ζήτημα της λογοκρισίας κυρίως. Χρησιμοποιήθηκε υλικό από τον ιστότοπο της Βουλής των Ελλήνων. Οργανώθηκε επιπλέον μια βιωματική δράση

  1. Ιστορική συνείδηση: πώς φτάσαμε στη δικτατορία των συνταγματαρχών ; Το πραξικόπημα
  2. Απαγόρευση κυκλοφορίας
  3. Η κατάλυση της Δημοκρατίας από την Χούντα- Συλλήψεις
  4. Η ζωή συνεχίζεται;
  5. Λογοκρισία στην Τέχνη- Λογοκρισία στα ΜΜΕ
  6. Αντίσταση – Το Χρονικό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου
  7. Από την Χούντα στο Πολυτεχνείο
  8. Επίλογος: Η Ελευθερία συνάρτηση της Αρετής.

Υπεύθυνες Καθηγήτριες : Αθ. Ζήκου – Κων. Καλούση – Γεωρ. Πανταζή
Τεχνική Υποστήριξη : Γιώργος Τσάλλας- μαθητές του Ομίλου Πληροφορικής
Παρουσιαστές – στριες : μαθητές και μαθήτριες Γ΄ Λυκείου και Ομίλου Ρητορικής Τέχνης
Ομάδα εικαστικών δημιουργιών : μαθητές και μαθήτριες Ομίλου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του τμήματος Γ4 .